W związku z modyfikacją zapisów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zmieniony został termin otwarcia ofert w przetargu na opracowanie dokumentacji technicznych zadań realizowanych przez Gminę Brzeg.
W wyniku zapytań zgłoszonych przez potencjalnych oferentów zamawiający zmodyfikował zapisy dotyczące warunków udziału w postępowaniu. Wskutek tego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, przesunięto termin składania i otwarcia ofert. Terminy te zostały przesunięte o tydzień czasu, tj. z 12 na 19 listopada 2014. Godziny nie uległy zmianie i są to 12:30 (składanie ofert) i 13:00 (otwarcie ofert). Zmiany te dotyczą przetargu na opracowanie dokumentacji technicznych dla zadań : „Przebudowa ul. Wolności w Brzegu”, „Adaptacja obiektu przy ul. Wolności w Brzegu na mieszkania socjalne”, „Przebudowa amfiteatru miejskiego w Brzegu”, „Rewaloryzacja Parku im. Bolesława Chrobrego w Brzegu” oraz „Rewitalizacja zabytkowego budynku Ratusza w Brzegu”.
Szczegóły można znaleźć na stronie http://bip.brzeg.pl/?przetargi=1&rok=2014&mc=10&eid=1111.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami zmian i wzięcia udziału w postępowaniu.